۴ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

درمان هموروئید با اشعه لیزر

این روش درمان بواسیر امروزه بسیار متداول شده زیرا در مقایسه با سایر روش ها بسیار ساده تر کم هزینه تر و کم عارضه تر است و نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارد ( البته در مواردی که شخص بیمار بسیار حساس است و بیهوشی عمومی خواست بیمار است کار ساده تر می شود ) دوران نقاهت بعد از عمل کوتاه تر است .
یکی از روش های درمان بواسیر با لیزر دستگاه لیزر مادون قرمز است این دستگاه با فیبر لیزر رادیال شیرینکیج کار می کند یعنی در زیر مخاط می رود و توده هموروییدی را عروقش را از بین می برد و در نتیجه توده هموروئیدی محو می گردد. این روش در هموروئیدهای داخلی کاربرد دارد در صورتی که در هموروئید های خارجی و ترومبوزه که نیاز به جراحی دارند لیزر های دی اگسید کربن کاربرد دارد

ادامه مطلب...
۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۵:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فریال سرخانی

انواع جراحی فیستول

در اینجا هدف جراحی بهبود فیستول و در عین حال اجتناب از آسیب دیدن عضلات اسفنکتر است که حلقه‌ای از عضلات هستند که مقعد را باز و بسته می‌کنند. آسیب رسیدن به عضلات اسفنکتر، باعث بی‌اختیاری مدفوع می‌شود.

معمولاً جراحی فیستول مقعد تحت بیهوشی عمومی انجام می‌شود، که باعث می‌شود بیمار در حین جراحی  چیزی احساس نکند. البته، در برخی موارد هم از بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود، که در این حالت بیمار به هوش است اما از آنجا که ناحیه مورد درمان بی‌حس شده، دردی احساس نمی‌کند.

در ادامه بعضی از انواع جراحی فیستول مقعد را توضیح می‌دهیم.

ادامه مطلب...
۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۰:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فریال سرخانی

علائم و علل فیشر

اگر چه پارگی شقاق مقعد معمولا کوچک و کمتر از یک سانتی متر است، می تواند بسیار دردناک باشد. علت درد شدید در این ناحیه به دلیل حساسیت زیاد مقعد است. درد در هنگام دفع مدفوع و در حدود یک ساعت پس از دفع مدفوع شدت پیدا می کند. دراغلب مواقع، شقاق مقعد کمی خونریزی دارد و بیمار پس از دفع مدفوع می توانید خونریزی مقعد را مشاهده کنید. رنگ این خون معمولا قرمز روشن است و مقدار کمی خون در دستمال توالت قابل مشاهده است.

ادامه مطلب...
۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۰:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فریال سرخانی

خونریزی شدید مقعد

خون در مدفوع مى‌تواند از ضایعات معده و دوازدهه، رودهٔ باریک کولون، یا مقعد و رکتوم منشاء بگیرد. دفع خون تیره تا روشن از مقعد به نفع وجود منبع خونریزى در دستگاه گوارش تحتانى است، ولى رنگ خون در مدفوع ، تابعى از مدت زمانى است که خون در دستگاه گوارش مانده است، و خون قرمز روشن ممکن است از یک زخم دوازدهه یا هموروئید یا هر نقطه‌اى بین آنها منشاء بگیرد. اگر بیمارى که خون قرمز روشن دفع مى‌کند در شوک نباشد، محل خونریزى احتمالاً در رودهٔ باریک دیستال یا کولون است.
ادامه مطلب...
۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۰:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فریال سرخانی
طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئيد با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/

شقاق چیست
همه چیز درباره شقاق
www.darmancolorectal.com/fissure

فیشر
همه چیز درباره فیشر
www.darmancolorectal.com/fissure


طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
www.webcando.ir/web-design/marketing-site-design.html